به چه معنی است کراتینین 2.6
نوشته شده توسط : rshaole

به چه معنی است کراتینین 2.6به چه معنی است کراتینین 2.6

هنگامی که سطح کراتینین خود را به 2.6 افزایش یافته است، این بدان معنی است که کلیه های شما به شدت آسیب دیده و 50٪ از عملکرد کلیه خود را از دست داد. این واقعا ترسناک به نظر می رسد که می تواند حتی قبل از شما آن را بدانید.

و شما می توانید آن را نادیده بگیرد، به دلیل آن است هیچ نشانه ای آشکار است. شما باور نمی کنید؟ البته، مانند یک فرد عادی، شما حق سوال، اما شما می توانید این واقعیت را انکار کند. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه عملکرد جبرانی بسیار قوی، حتی عملکرد کلیه شما را درست 75٪، آن را نیز می توانید به عنوان هنجار کار. سطح کراتینین نمی توان افزایش یافته، در حالی که بیش از نیمی از عملکرد کلیه خود را از دست داده است. بنابراین، به عنوان به زودی به عنوان سطح کراتینین خود را افزایش می دهد، حتی فقط در یک سطح طبیعی، که بدان معنی است که کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است.

کراتینین 2.6 بدان معنی است که بیماری خود را در حال حاضر یک بیماری 3 مرحله کلیه است. این دوره بسیار مهم برای بیماران است، اگر آنها می توانند درمان در یک زمان مناسب، آنها می توانید برای بازیابی و زندگی می کنند از آن، مانند یک فرد عادی. اما اگر آنها زمان پخت مورد نیاز منتقل می کند، بیماری خود را می تواند تبدیل به نارسایی کلیه، آن را بسیار دشوار خواهد بود برای درمان، و آنها ممکن است نیاز به دیالیز.

برای جلوگیری از این بیماری بدتر می شود، شما بهتر است توجه به زندگی روزانه خود و انجام برخی از معاینه معمول. حفظ رژیم غذایی مناسب و ورزش، اما نه بیش از حد به شما کمک کند یک بدن قوی ساخت و بهبود ایمنی. علاوه بر این، به شکل عادت از یک زندگی سالم بسیار مهم است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815